Menu

قوانین و مقررات خرید از فروشگاه اینترنتی شیدسان

ممکن است چاپ برخی از کتاب‌های ارائه شده در سایت شیدسان در انبار ناشر یا محل اصلی به اتمام رسیده باشد. فروشگاه اینترنتی شیدسان برخی عناوین را در انبار خود موجود داشته و باقی موارد سفارش داده شده را به صورت مستقیم از ناشر تهیه می‌کند. اگر در برخی موارد کتاب خریداری شده توسط شما به اتمام رسیده باشد در این صورت مسئول فروش با سفارش دهنده تماس گرفته توضیحات لازم را خواهد داد

فروشگاه اینترنتی شیدسان، کتاب‌ها و دیگر محصولات عرضه شده را صرفاً بر اساس قیمت تعیین شده توسط ناشر به فروش می‌رساند و در تعیین قیمت هیچگونه نقشی ندارد. ممکن است قیمت کتاب توسط ناشر دچار تغییر شود در چنین زمانی مسئول فروش با سفارش دهنده تماس گرفته و بعد از تایید وی سفارش را ارسال می کند.

فروشگاه اینترنتی شیدسان صرفاً کتاب‌های نو را به فروش می‌رساند و امکان تهیه و ارسال کتاب‌های دست دوم را ندارد.

کلیه‌ سفارشات ثبت شده پس از تأیید پرداخت و صدور فاکتور فروش آماده گردیده و ارسال می‌شوند. هیچ سفارشی پیش از تأیید پرداخت ارسال نخواهد شد.

 سفارشات، پس از تأیید پرداخت ظرف یک تا چهار روز کاری (پنجشنبه و جمعه روزهای غیرکاری بازار توزیع کتاب هستند )، آماده و از طریق پست ارسال می‌شوند.

 تحویل سفارشات با پست سفارشی ۵ تا ۷ روز کاری زمان می‌برند.

 پس از تأیید پرداخت، یک ایمیل حاوی اطلاعات سفارش به صورت خودکار برای مشتری ارسال می‌شود.

 مسئولیت فروشگاه اینترنتی شیدسان در قبال مشتری تا زمان تحویل بسته به پست است. در صورت عدم دریافت بسته، مسئولیت پیگیری از پست و دریافت خسارت بر عهده مشتری است.

در صورتیکه تغییر قیمت سفارش برای شما قابل قبول نیست،این موضوع را از طریق ایمیل یا تلفن به بخش سفارشات فروشگاه اینترنتی شیدسان اطلاع دهید. در غیر اینصورت کتاب با قیمت پشت جلد برای شما ارسال می شود

 در صورت انصراف مشتری از سفارش تأیید شده (طی چهار روز کاری اول)، چون کتاب به درخواست ایشان تهیه می شود، ۱۵% از مبلغ سفارش کسر گردیده و مابقی به حساب اعتباری مشتری مسترد می‌گردد.

 پس از ثبت درخواست استرداد وجه توسط مشتری در سیستم، انتقال وجه به طور معمول بین ۱ تا ۳ روز کاری از طریق بانک پاسارگاد انجام شده و رسید آن در صورت درخواست برای مشتری ایمیل می‌شود. مسئولیت واریز وجه به حساب مشتری بر عهده بانک گیرنده وجه بوده و در صورت بروز مشکل، پیگیری موضوع توسط مشتری باید انجام شود.

 در هنگام استرداد وجه به حساب مشتریان. نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت باید تطابق داشته باشد

اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان به فروشگاه اینترنتی شیدسان صرفاً برای ارائه خدمات فروشگاه اینترنتی شیدسان مورد استفاده قرار گرفته و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.

 هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت عدم درج کد پستی و یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت شدن آن بر عهده مشتری بوده و ارسال مجدد مشمول پرداخت مجدد هزینه پستی است.

 طبق قانون اداره پست مأمور پست باید برای تحویل بسته‌های پیشتاز حداقل ۲ بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور گواهی در محل نصب کند تا گیرنده ظرف ۱۰ روز با مراجعه به باجه معطله، بسته را دریافت کند. اگر فکر می‌کنید امکان عدم حضور در آدرس‌تان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد.

 

 هنگام ارسال بسته پستی، نام، آدرس، کد پستی و تلفن‌های ارائه شده توسط مشتری بر روی پاکت درج می‌شود تا امکان تماس مأمور پست با گیرنده در موارد اضطراری فراهم باشد.

 پاسخگویی به سفارشات اینترنتی نسبت به سفارشات تلفنی با اولویت بالاتر انجام می‌شود. پاسخگویی به مشتریان نیز از طریق ایمیل در اولویت بالاتر نسبت به پاسخگویی تلفنی است.